Skip to content

Vaste reservaties

Om een gezonde balans te houden tussen evenementen, ad hoc reservaties, padel lessen en vaste reservaties werken wij met een webshop-systeem voor vaste terreinen. In juni wordt telkens het winterseizoen gelanceerd op een vooraf bepaald tijdstip, in november het zomerseizoen.  Raadpleeg hieronder de lanceringsdata en zet deze in je agenda – in de webshop geldt namelijk het ‘first come, first served’ principe.

De filosofie van dit systeem is dat iedereen elke keer even veel kans maakt op een vast terrein. Het is dan ook niet mogelijk om een vaste reservatie te verlengen via mail of in onderling overleg – enkel de reserveringen, na de respectievelijke lanceringsmomenten, via de webshop zijn geldig.

Zomerseizoen 2025

April 2025 – September 2025

Gelanceerd op 15 november 2024 om 12u.

Winterseizoen 2025

Oktober 2025 – Maart 2026

Zal gelanceerd worden op 3 juni 2025 om 12u. 

PRAKTISCH

  • Een vaste reservering geldt steeds voor één vaste weekdag op één bepaald tijdslot op één bepaald terrein gedurende 6 maanden.
  • Er zijn 3 tijdsloten beschikbaar 18u30 tot 20u00, 20u00 tot 21u30 en 21u30 tot 23u00 en dit op elke weekdag.
  • Je kan kiezen uit 2 overdekte terreinen en 2 buiten terreinen.
  • Afhankelijk van het tijdstip, de weekdag en het type terrein hanteren we andere prijzen en kortingen.
  • Na aankoop van het terrein linken we de reservering aan het Playtomic account van diegene die het terrein heeft besteld.
  • Het verplaatsen of annuleren is niet mogelijk bij vaste reservaties, onder geen enkele voorwaarde (ziekte, feestdagen, overmacht, vakantie, …). Indien je zelf niet kan spelen, staat het je vrij om anderen uit te nodigen op jouw terrein.
  • Vaste reservaties kunnen enkel verlengd worden door gebruik te maken van het platform, dit om iedereen een gelijke kans te geven.
  • Een terrein is pas gereserveerd eens de betaling voltooid is. Het is niet mogelijk om buiten dit systeem om te betalen.
  • Indien je graag een factuur ontvangt volgend op je betaling, kan je de facturatie gegevens invullen tijdens het afrekenen. Na enkele dagen zal je de factuur per mail ontvangen.
  • Het splitsen van facturen over verschillende (zakelijke) identiteiten is niet mogelijk. U kan dit zelf intern doorfactureren indien gewenst.
  • Een vaste reservatie kan niet worden aangekocht met Playtomic Credits.